دو دستگاه بالابر در آتش سوزی پیست دیزین سوخت
گروه کوهنوردی آوا
گزارش صعود به قلل ایران

اطلاعیه / قابل توجه مسئولین بخش های جستجو و نجات استان‌ها انعقاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر واژه کوهستان یا قبرستان: شاهوار ۱۷.۱۲.۹۷ یخ نوردی دره هملون ۲۸.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ نجفدر به هاره قسمت سوم تصاویر نجفدر به هاره قسمت دوم تصاویر نجفدر به هاره قله برج ۱۰.۶.۹۷ تصاویر قله پاشوره ۲۲.۴.۹۷ دوره نجات فنی دهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمالی تهران برگزار شد خط الراس ریزان.پرسون.اندار.۹۷۰۳۰۱۸ مصوبات نهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران: دهمین شماره گاهنامه «صعود» منتشر شد مصوبات هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران


دو دستگاه بالابر در آتش سوزی پیست دیزین سوخت

 

سلام

از اين به بعد خواستيد سوار تله كاين يا تله سيژ بشيد حتما لوازم فرود همراهتون باشه.

آتش‌سوزی در پیست دیزین:

 

انجمن پزشکی کوهستان ایران: مدیر پیست دیزین با اشاره به وقوع آتش سوزی در این مجموعه گفت: وقوع آتش‌سوزی دو دستگاه بالابر را کاملا از بین برده و منتظریم کارشناسان میزان خسارات را تعیین کنند.

قربانعلی سولقانی در خصوص وقوع آتش‌سوزی در پیست دیزین گفت: دو شب پیش بود که نگهبان مجموعه ساعت 10:30 شب متوجه آتش‌سوزی در ایستگاه شد که برای خاموش کردن آن تلاش کرد ولی حجم آن بسیار زیاد بود که از آتش‌نشانی کمک خواست. 

وی افزود: فاصله اولین ایستگاه آتش نشانی تا پیست 40 کیلومتر است که آتش‌سوزی هم در ایستگاه میانی پیست روی داد و کار را دشوارتر کرد. این موضوع باعث شد تا سیستم فنی دو دستگاه بالابر به طور صد در صد از بین برود. البته افراد محلی هم کمک کردند تا آتش به نقاط دیگر سرایت نکند. 

مدیر پیست دیزین اضافه کرد: این ایستگاه در مرکز پیست قرار داشت که برای سرویس دهی از آن استفاده می‌شد و کاملا تخریب شده است. این پیست در مجموع 17 دستگاه بالابر دارد که دو دستگاه از بین رفته است ولی از آنجا که برای رفتن به رستوران و نیز بالای قله از آن استفاده می‌شد مشکلات زیادی به وجود آمده است. 

سولقانی همچنین تصریح کرد: ما منتظریم تا کارشناسان میزان خسارات را تعیین کنند. تمام قطعات دستگاه متعلق به شرکت پوما فرانسه است که باید از این کشور وارد شوند. با توجه به مشکلات اقتصادی و موضوع تحریم‌ها باید دید چه راهکاری برای ترمیم آن در دستور کار قرار می‌گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اطلاعیه، ،

نویسنده : روابط عموی گروه آوا تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1392



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گروه کوهنوردی آوا مي باشد.